לייעוץ והכוונה בחינם חייגו 050-8090948

צימרים בגליל המערבי

מעוניינים לצאת לנופש בצימר בגליל המערבי? מחפשים צימר בגליל המערבי לאירוח זוגי רומנטי או אירוח עם החברים הטובים? אצלנו באתר צימר דקה 90, תוכלו למצוא מגוון רב של צימרים, בכל רחבי הארץ, לרבות צימרים בגליל המערבי, והכל תחת קורת גג אחת!

קרא עוד

נמצאו 33 צימרים בנושא צימר בגליל מערבי

טען עוד

מזג אוויר באזור גליל מערבי

weather תחזית בחסות WeatherMe

מפה של צימר בגליל מערבי

חוות דעת על צימר בגליל מערבי

גולדן סוויט - אירוח מדהים!
יום הולדת חופשה רומנטית פעם שניה שלי פה והמקום רק ממשיך להשתבח
רועי
גולדן סוויט - מהמםםםם יחס מדהים
מהמםםםם יחס מדהים . פרטיות שזה הדבר שצריך בצימר חופשה רומנטית מקום שאנחנו חוזרים אליו פעמים רבות בזכות השירות של דבי . שווה כל שקל ולא יקר ביחס למה מקבלים. אפשר להרגיש שנתנו פה עבודה מהנשמה כדי לקבל חוויה מלאה של פרטיות ורמנטיות
מרי חסון
גולדן סוויט - חופשה משפחתית
Хочу по благодарить этих замечательных людей которые смогли организовать кусочек рая в нашей стране. Очень чистое и приятное место отдыха для семьи и пар, частный бассейн джакузи сауна огромная кровать место для шашлыков , всё очень удобно и в рабочем состоянии. Летом не много завышены цены, но это лето. Рекомендую для отдыха жителям страны и гостяM
אלכס
גולדן סוויט - חופשה זוגית עם בן הזוג מומלץ!!!
חופשה רומנטית הגעתי בתאריך 21.6.18 למקום קסום, נקי, שירות מצויין, קיבלה איי החורה בשם דבי, אשר דאגה לכל הפרטים הגדולים והקטנים. מאד נהננו מהשקט והפרטיות, סוויטה מפנקת מאד! ויש הרבה מה לעשות באיזור. אין ספק שלשם אחזור עם הילדים. תודה רבה לך דבי על האירוח.
ולדימיר
אל מול הנוף - גיבוש משפחתי
"אל מול הנוף"..זו לא ססמא זה אמיתי- נוף קסום נגלה לעיננו הישר מהחלון/ מרפסת- הגליל המערבי היפייפה והמיוער. הזריחה והשקיעה כאילו יצאו מציור.. הכל אמיתי ואותנטי. והענווה והחיוך של אדי המארח חובה להגיע ולהכיר. לאחר ההזמנה הטלפונית הגיעה שיחת טלפון נעימה שמיד חיברה ויצרה קשר אישי למקום. נעימת קולו של אדי היתה מזמינה. בהגיענו למקום התקבלנו בברכה. החדרים הוכנו מראש וענו על כל הציפיות. השהייה במקום נעימה ורגועה.הרגשנו בבית. החצר המשותפת לצימרים פינת הישיבה המנגל, המקרר הגדול. שתי הבריכות; הגדולה המשותפת והפינתית נקיות ומטופחות. הגענו משפחה מורחבת עם תינוקות וילדים צעירים. מקום שקט, נעים ונוח ובעקר קרוב לאתרי טיול באזור. תודה לאדי ולבנה על אירוח מהלב. מומלץ מאוד********
25.07.2018
טובה כהן
גולדן סוויט - מקום קסום
ירון בעל המקום קיבל אותי ובעלי בצורה מאוד אדיבה ולבבית. הופתענו מלגלות בקתה נקייה, המעוצבת בשילוב של עץ וגוונים בהירים, שקטים ועדינים; והאווירה חמימה. ישנו מתחם ענק סגור לחלוטין המאובזר ברמה מאוד גבוהה בו בריכה די גדולה ומפנקת; סאונה וג'קוזי.. בקיצור החופשה היתה מושלמת, מפנקת ומיוחדת. ולמי שמחפש שקט, חופש, רענון ואהבה זו הכתובת האידאלית!
חנן
גולדן סוויט - חופשה חלומית
הגעתי עם חבר שלי להתארח בצימר ללילה אחד ונהננו פשוט מכל רגע. המארח המקסים ירון הכניס אותנו למקום המדהים שהקים שם, האירוח היה פשוט קסום, הצימר מסוגנן היטב לא חסר ולא דבר אחד, הכל נקי, יפה, צבעוני ופשוט נותן לך הרגשה של חופשה ברמה הגבוהה ביותר. מעבר לצימר עצמו, האירוח והיחס של המארח היה חם ביותר, כבר מהכניסה, יחס אישי ואדיב, שכולל בלונים ושלט יום הולדת (כי חבר שלי חגג יום הולדת), עזרה בכל בקשה, התחשבות, ופינוקים כמו וופל בלגי עד החדר. ארוחת הבוקר טרייה, טעימה ומושקעת. בתור אחת שהייתה בצימרים רבים ללא ספק הצימר הטוב ביותר . ממליצה בחום ובטוחה שעוד נחזור.
שחף אפריים
גולדן סוויט - מקום מדהים
לירון היקר הגענו בראשון בבוקר ונדהמנו לראות הכל בדיוק כמו בתמונות ואפילו יותר טוב, המקום מדהים יש בו הכל לא יצאנו מהמתחם לשנייה כי פשוט נהננו ועוד היינו עם תינוק :) בעל הבית החמים עם החיוך הנעים דאג להכל: לבלונים ולשלט כי זה יומולדת ליין ופינוקים טעימים!!!! הצימר מאובזר בכל טוב... הבכריכה והג'קוזי ענקיים חמים
מריה
גולדן סוויט - אירוח קסוםםם
הגעתי עם בעלי ושלושת ילדיי להתארח בגולדן סוויט לשני לילות והגעתי עם ציפיות גבוהות וחייבת לציין כי המקום התעלה על כל מה שדמיינתי. ראשית אתחיל במקום המופלא והיפייפה, סוויטה מדהימה עם בריכה מחוממת ומקורה אשר יכלנו להיכנס לתוכה בכל שעה ביממה ואכן ילדיי חגגו. הסוויטה מאובזרת בכל מה שצריך ויותר!!!!
שני בן חיים
גולדן סוויט - חופשה זוגית עם בן הזוג מומלץ!!!